کوکتل دور چشم بی سی ان oculare

مقاله حوزه آرایشی و بهداشتی از جمله: آرایش چشم و ابرو - آرایش صورت - آرایش مو - لوازم آرایشی - نکات آرایشی

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

معرفی کوکتل دور چشم بی سی ان

یکی از بهترین کوکتل های مزوتراپی که می‌تواند تاثیرات بسزایی در درمان سیاهی و تیرگی نواحی دور چشم داشته باشد و به درمان این تیرگی‌ها کمک کند، کوکتل دور چشم بی سی ان است. دلایل زیادی باعث تیرگی دور چشم و پیدایش چین و چروک‌هایی در این نواحی صورت می‌شود؛ برای مثال کمبود استراحت، قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید، پیری زودرس، استفاده از دخانیات و نوشیدنی‌های الکلی و… . ترکیبات موجود در ساختار کوکتل دور چشم بی سی ان، چین و چروک‌ها و خطوط اطراف چشم‌ها و همچنین تیرگی‌های موجود در این قسمت‌ها را به طور کلی رفع و درمان می‌کنند. وجود کلاژن و الاستین مورد نیاز پوست در ساختار این محلول مزوتراپی، خواص آنتی اکسیدان را در ساختار این محلول به وجود آورده و باعث می‌شود تا پوست قسمت‌های دور چشم‌ها به طور عمیق تحت درمان قرار گیرند و مشکلاتی نظیری چین و چروک‌های موجود در این نواحی و همچنین تیرگی‌هایی که در این قسمت‌ها به وجود آمده‌اند، تحت درمان قرار گیرند. نکته‌ی دیگر این است که با اعمال کوکتل دور چشم بی سی ان به نواحی اطراف چشم‌ها، پوست این قسمت‌ها به طور کاملا عمقی آبرسانی می‌شود و از این طریق طراوت و تازگی به سلول‌های پوستی منتقل شده و در نهایت پوستی با نشاط‌تر را برای شما به وجود می‌آورد. این کوکتل مزوتراپی با سرعتی بسیار بالا سلول‌های آسیب دیده‌ی پوست را تحت درمان قرار داده و باعث می‌شود تا پوست سالم‌تر و قوی‌تری در نواحی دور چشم شما به وجود بیاید. ترکیباتی که در ساختار این محلول وجود دارد، باعث لطافت و شادابی پوست دور چشم شما خواهد شد.

 

کوکتل دور چشم بی سی ان

 

تاثیرات و مزایای استفاده از کوکتل دور چشم بی سی ان

همانطور که اشاره کردیم، کوکتل دور چشم بی سی ان یکی از بهترین محصولاتی است که می‌توان برای درمان مشکلاتی همچون تیرگی دور چشم و چین و چروک‌هایی که به دلایل مختلف در این نواحی به وجود آمده‌اند استفاده کرد. وجود ترکیباتی فعالی همچون استیل تتراپپتید -5، پالمیتوئیل تتراپپتید -1، تری پپتید پالمیتوئیل -7، کومارین، عصاره کنگر، عصاره جینکو بیلوبا، هیالورونیک اسید، ویتامین C و در آخر سدیم هیدروکسید در ساختار این ترکیب، باعث می‌شود تا موارد و مشکلاتی که چین و چروک‌ها و خط و خطوطی که به دلایل مختلف در نواحی دور چشم به وجود آمده‌اند تحت درمان قرار گیرند و مشکلاتی مثل تیرگی و خطوط دور چشم به طور کلی رفع شوند.

کوکتل دور چشم بی سی ان

علاوه بر آن وجود کوآنزیم 10 در ساختار کوکتل دور چشم بی سی ان، تاثیرات بسیاری در درمان عوارض ناشی از افزایش سن دارد. در واقع وجود این آنزیم در ترکیب محلول مزوتراپی بی سی ان کمک می‌کند تا سلول‌های پوست در قسمت‌های دور چشم برای تولید الاستین و کلاژن‌های مورد نیاز پوست تحریک شده و در نهایت پوست شما بسیار شفاف و روشن شود. با توجه به موارد گفته شده، می‌توان به مزایا و فواید بی‌شمار این محصول پی برد؛ تاثیرات این کوکتل در درمان مشکلات مختلف پوستی مانند تیرگی دور چشم، چروک‌هایی که در این قسمت‌ها به وجود آمده‌اند، بافت‌ها و سلول‌های آسیب دیده‌ی پوست در نواحی دور چشم و همچنین لک و پیس‌هایی که در این قسمت‌ها به وجود آمده‌اند تحت درمان قرار گرفته و با آبرسانی پوست در این قسمت‌ها به شکل کاملا عمقی، از خشکی بیش از حد پوست دور چشم جلوگیری می‌کند.

 

کوکتل دور چشم بی سی ان

 

طرز استفاده 

پیش از این که طرز استفاده از کوکتل دور چشم بی سی ان را تحت بررسی قرار دهیم، لازم است به این نکته اشاره کنیم که برای خرید این کوکتل، باید تحقیقات لازم را به عمل آورده و این محصول را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید. علاوه بر آن لازم است که اطلاعات ‌کافی را درباره‌ی ترکیبات و موادی که برای تولید این محصول به کار رفته‌اند به دست آورده و ویژگی این ترکیبات را تحت بررسی قرار دهید و مطمئن شوید که با مصرف این کوکتل، واکنش آلرژیک برای شما رخ نخواهد داد. البته باید اشاره کرد که این کوکتل عوارض خاصی را به دنبال ندارد؛ با این حال کسب اطلاعات ذکر شده، نکته‌ی مهمی است که باید در نظر گرفت. کوکتل دور چشم بی سی ان را می‌توان به شکل موضعی به نواحی دور چشم تزریق کرده و یا به مقداری از آن را به پوست کاملا تمیز این قسمت‌ها ماساژ دهید تا به طور کامل جذب پوست شده و تاثیرات خود را بر جای بگذارد.





:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : baran
ت : شنبه 10 تير 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی